جمعه 14 اردیبهشت 1403

Image result for ‫پلیس شد امیر عباس دلیر‬‎

"امیر عباس دلیر"همیار پلیس راهور آسمانی شد

 

"امیر عباس دلیر"همیار پلیس راهور

پس از یک سال همراهی با پلیس راهور و مقاومت در

مقابل بیماری آسمانی شد

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا پلیس یا همیار پلیسی پس از یک سال خدمت آسمانی شد . " امیر عباس دلیر " که با اهتمام پلیس راهرور استان گیلان ، جشن تولد هشت سالگیش با نشان پلیس گرفته شد و به آرزوی پوشیدن لباس پلیس رسید ، امروز در پاییزی دیگر و پس از یک سال رسیدن به آرزویش آسمانی شد .

بیماری ، امید و همسویی جامعه برای امید بیماران

در کودکی همه ما آرزوی رسیدن به مشاغل خاص بیش از یک رویا ، یک آرزوست ، آرزویی که با بالا رفتن سن تبدیل به واقعیت و خط مشی زندگی می شود تا به آن آرزو دست یابیم و در ادامه راه غریب به یک چهارم این آرزوها به واقعیت می رسد ، اما چه خوب و زیباست تا برای بیماران خاص حداقلها را در نظر بگیریم و در تحقق این آرزوها یاریشان کنیم و کمک کنیم تا این همراهی گامی برای امیدشان باشد .

بدون شک امید به خدا ، امید به حیات و امید به زندگی برگی زرین در بهبود اوضاع است و این مقدمه ای برای درمان است .

"امیر‌عباس دلیر" سال گذشته و در چنین روزهایی و همزمان با هشتمین سالروز تولدش به آرزوی خود رسید .

 سرهنگ محمدی به دیدار این کودک رفت تا او را در رسیدن به آرزویش همراهی کند . سرهنگ محمدی ضمن دیدار با این کودک مقاوم ، برای تحقق آرزویش او را با لباس فرم پلیس راهور در یک ماموریت همراهی کند .

 

این ایجاد انگیزه و امید به همینجا ختم نشد و در مراسمی با حضور رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان و همراهی اصحاب رسانه گیلان در مرکز پلیس راهنمایی رانندگی استان گیلان ، جشن برپا شد و همزمان تولد و جشن پلیس شدن امیرعباس برپا شد تا غنچه لبخند بر لبان این بزرگ مرد کوچک بنشیند ، امیر عباس دلیر ، دلیر مردی که همراه با خانواده اش که امید را برای مبارزه با این بیماری نیاز داشتند تا این راه را پرامید  ادامه دهند .

پس از این اتفاق فرحنده این قهرمان کوچک به‌عنوان پلیس افتخاری در خیابان‌های رشت حضور یافت تا برای ادامه مبارزه‌اش با بیماری سخت سرطان انگیزه بیشتری پیدا کند و برای ساعاتی درد و رنج بیماری را از خاطر ببرد.

آرزوی دوم امیرعباس که سفر به مشهد مقدس بود نیز از سوی فرماندهی انتظامی گیلان محقق شد تا به همراه پدر و مادرش به پابوس امام رضا(ع) برود و او پس از تایید پزشکان به حرم مطهر رضوی مشرف شد.

امیرعباس بزرگ مردی است که بی شک  روزها و شب‌های سختی را همراه با خانواده با تحمل درد و رنج بیماری سپری کرده است ، اما همچنان با روحیه و  قدرتمند و پرامید درس خواند و مبارزه کرد اما به تقدیر الهی پرکشید و آسمانی شد.

 

امید به حیات او و همراهی خانواده اش ، همراهی پلیس راهور شکوه همدلی را به ما آموخت و آموختیم باید امید داشت تا راه موفقیت هموار شود .

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna